رویه بازگردانی کالا

رویه بازگردانی کالا

خوشحالیم که می‌توانیم شما را در بازگرداندن یا تعویض محصولاتی که خریداری کرده اید کمک کنیم.

به شما اطمینان می‌دهیم تمام محصولاتی که خریدرای کرده اید قابل بازگشت هستند، به شرط اینکه در شرایط نرمال خود در هنگام خرید باشند. برخی استثنائات و مهلت های مشخص برای بازگرداندن وجود دارد.

تا 7 روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری، ما این حق را برای مشتری خود محفوظ می‌داریم که محصولات خریداری شده قابل بازگشت هستند (حتی اگر از تاریخ انقضای درج شده روی بسته بندی در این دوره گذشته باشد) و تمام مبلغ پرداختی برای آیتم یا آیتم های بازگشت داده شده در سریع ترین زمان ممکن به حساب بانکی مشتری واریز خواهد شد. هزینه حمل و نقل سفارش و هزینه حمل و نقل بازگرداندن یا تعویض بر عهده مشتری است. مسلما درخواست های بازگشت یا تعویض کالا درصورتی که بیش از 7 روز از تاریخ فاکتور  از دریافت آن توسط مشتری گذشته باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اگر بعد از ثبت سفارش منصرف شدید قبل از تکمیل پردازش به ما اطلاع دهید تا سفارش را کنسل کنیم.

درصورتیکه به دلیل خطای انسانی به اشتباه کالای مغایر با سفارش‌گذاری مشتری ارسال شود. گندور بصورت کاملا رایگان کالای ایشان را تعویض نموده یا ما به تفاوت کالا را به مشتری بازمی‌گرداند.

چه محصولاتی قابل بازگشت نیستند:

تقریباً تمام محصولات در صورت عدم استفاده و در شرایط اولیه و بسته بندی اصلی خود قرار داشته باشند قابل بازگرداندن یا تعویض می باشند. اما کالاهایی ممکن است به دلیل ماهیتی که دارند به سرعت خراب یا منقضی شوند مانند برخی از انواع گل و گیاه، میوه ها و خوراکی‌های فاسد شدنی قابل بازگرداندن یا تعویض نیستند.

به منظور درخواست بازگرداندن یا تعویض سفارشات خود سه روش وجود دارد:

۱) از طریق فشردن آیکون سبز رنگ در قسمت پایین، سمت چپ سایت با استفاده از چت آنلاین موضوع درخواست بازگرداندن یا تعویض سفارش را با پشتیان مطرح کنید.

۲) با ارسال ایمیل به آدرس info@gondoor.com با عنوان “بازگرداندن سفارش” موضوع درخواست بازگرداندن یا تعویض سفارش را مطرح کنید.

۳) با شماره گیری تلفن 55213399 – ۰۱۱ می‌توانید درخواست بازگشت یا تعویض دهید.

بستن
مقایسه